Program 22.-29. februar 2024

Dag 1
Ankomst Tel Aviv. Bus til Jerusalem. Indkvartering på Hotel Ritz. Middag.

Dag 2
Herodion i Judæa ørken. Betlehem med Fødselskirken og Christmas House. Frokost i Betlehem Inn. Kaffe på Banksy’s The Walled Off Hotel. Checkpoint 300 til fods.

Dag 3
Jesu dåbssted ved Jordanfloden. Jeriko med Fristelsernes bjerg. Frokost på Al Rawda. Fæstningen Masada ved Det døde hav.

Dag 4
Oliebjerget med Himmelfartskapellet og Getsemane have. Vandring i Kedrondalen. Frokost på YMCA West. Løveporten, Via Dolorosa, Gravkirken.

Dag 5
Tempelpladsen. Vestjerusalem med modellen af byen på Jesu tid og The Shrine of the Book (Dødehavsrullerne). Halv fridag.

Dag 6
Via Jordandalen til Bebudelseskirken og St. Gabriels kirke i Nazareth. Frokost i Nazareth Village. Tabor Bjerg. Indkvartering i Tiberias.

Dag 7
Sejlads på Genesaret Sø. Tabgha, Kapernaum, Saligprisningernes Bjerg. Frokost i David’s Harp. Golanhøjderne. Banias. En vingård.

Dag 8
Afrejse. Ruinbyen Caesarea ved Middelhavet. Frokostbox fra hotel. Hjemkomst København.

Download printvenligt program med praktiske oplysninger